You Are Reading

10

Seorang yang lahir bulan Mac

Insoft Tuesday, March 31, 2009

Berpersonaliti yang menarik dan menawan serta mudah didampingi.

Sangat pemalu dan pemendam rasa. 

Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.

Sangat sensitif pada perkataan yg dituturkan dan alam persekitaran.

Suka pada kedamaian.

Sangat peka kepada orang lain.

Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.

Tidak cepat marah dan sangat amanah.

Tahu balas budi dan tahu kenang budi.

Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.

Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.

Suka berangan - angan.

Suka melancong.

Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.

Kelam kabut dalam memilih pasangan.

Suka dengan hiasan rumahtangga.

Punya bakat seni dalalm bidang muzik.

Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik.

Jangan terlalu moody.


p/s : Boleh caya ka? Tapi aku rasa macam sikit betul la...hahaha

10 comments:

duha said...

"Suka berangan - angan"

yg ni kot yg betul :p
hehe

p/s:sape yg bulan 3 jangan marah ek..

nurul88 said...

ni bg ana lak..hehe
byk btl kot..ni kajian dr.fadzilah kamsah ni..


Berpersonaliti yang menarik dan menawan serta mudah didampingi - btul2..hik2.yela 2..huhu

Sangat pemalu dan pemendam rasa- ada benarnya...

Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati - hehe..ade jugak benarnya..maaf kalau anda krg yakin =)

Sangat sensitif pada perkataan yg dituturkan dan alam persekitaran - btul2...hypersensitive...-.-

Suka pada kedamaian - sgt btul..mncari ketenangan hakiki~ ade ke org suka kecoh2...huhu

Sangat peka kepada orang lain - insyaAllah blajar utk peka.nk jd doktor kan..

Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain - aha..yg ni bru btul..sesuai utk mnjadi doktor..ameen

Tidak cepat marah dan sangat amanah - ameen2..x marah..tp pndam..penah meletup x?x pasti jgk..hehe

Tahu balas budi dan tahu kenang budi - wallahua'alam...

Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam - pemerhatian?x kot..rabun gak ni..hehe.penilaian?blh thn la..=p

Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal - erm,dendam?x kot..jka x dikawal?x penah plak.xde dendam dlm hdupku..huhu

Suka berangan - angan - yg ni?kdg2..huhu.angan2 masuk syurga~hik3.duha yg ni je nampak ye =p

Suka melancong - ya..suke2..huhu

Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi - ops, dgn fmly je..tp x sgt kot.huhu

Kelam kabut dalam memilih pasangan - ish,yg ni x kot..kalo kelam kabut,lain cite dh skrg..

Suka dengan hiasan rumahtangga-hehe..blh la..suke accessories..yg comey2 n cantik...

Punya bakat seni dalalm bidang muzik - blh je nak nyanyi..tp main muzik x reti la..huhu

Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik - semestinya..he

Jangan terlalu moody - ya..pesanan n nasihat plg bharga..hehe..mood disorder slalu berlaku~he=)


along momo cmne lak?org 31 mac?

al_madd said...

زمان سكارڠ باڽق فتنه...اين ادكه ساله ساتو فتنه..جاڠن ڤرچاي....ههاه

Mohsein said...

Duha a.k.a cik dudu( nama manje tak tahan)
Sebuah impian bermula dari angan2 dan diwujudkan dengan usaha yg istiqamah. Kata cikgu Spongebob
"All u need is IMAGINATION"

Nurul a.k.a Ateh Emang.
Sume yang baik2 mengaku ek? yang buruk takmo la ye. cit. takpe2. Kalo ana,manja lebih skit kot.cewah.papepu, Mohsein adalah Mohsein. Along momo adalah along momo. Macho dan comel. kate la ape nak kate.Retorik je semua kajian tu. Hiyaaahhh!![cube memupuk sikap garang]


Al_madd
oit,tade fitnah2 a. ni bukan sangkaan2 yang mengikut emosi dan taksub kepada kelompok atau mazhab lahir bulan mac.hehe.Comel aa pakai jawi. mana hang curi?

duha said...

huh..cik dudu? ajaran apakah ini?
sape yg sebar mnde ni nak kne nih..

(ni msti tak puas hati ajaran along momo tersebar lantas nak mengejek org lain pula..haha)

betul..angan2 tu penting utk membentuk cita2..tapi jangan panjang sgt, nnt jadi mat jenin..hehhe..

tape..ayah saya lahir bln 3 jgak..ade je yg sy stuju :p

Isa Azzaki Zainal said...

bertahun2 aku kenal ko sein, tapi takde satu pon sifat2 tu aku setuju. hahaha...ko salah bulan lahir kot? haha

haikal ambri said...

hmm..betulkah ini?? tetapi saya mengaku ader gak yg tepat and sipi2(Bahasa orang Pahang)..kalu lahir bulan 11 mcm cik dudu mcmmana ek?hehe...

duha said...

bulan 11 takleh nk tayang kat sni..nnt rmai sgt jeles ngn personaliti mereka..lalla~

hzqh said...

hahaha . . .

hzqh said...

hahaha . . .

 
Copyright 2010 InSoft...