You Are Reading

11

Ketika babi terkena flu...

Insoft Friday, May 8, 2009

Ketika babi terkena flu, macam-macam telah berlaku.
 
Pucuk di atas dilanda ribut, akar dibawah tenggelam banjir.

Ketika babi terkena flu. 

Semakin bobrok dan haprak sifat dan akhlak para pemimpin.

Ketika babi terkena flu.

Moral jati diri masyarakat rakyat semakin hilang dan goyah.

Ketika babi terkena flu.

Wakil-wakil rakyat bertikam lidah merebut kuasa .

Ketika babi terkena flu.

Seorang remaja perempuan merajuk kepada ibunya di rogol di dalam kawasan sekolah.

Ketika babi terkena flu.

Yang Berhormat bertikam lidah merebut jawatan dan kuasa. 

Ketika babi terkena flu.

Seorang ibu gugur jantung mendapati anak perempuannya yang masih di bangku sekolah telah berzina di rumah sendiri.



Ketika babi terkena flu.

Perbincangan hilang kematangan, keributan melanda dan menjadi bahan lawak untuk diketawa.

Ketika babi terkena flu.

Mat-mat rempit semakin bermaharajalela.

Ketika babi terkena flu. 

Banyak babi yang mati. Tapi lahir pula babi-babi berkaki dua.

Ketika babi terkena flu

Anda sedang apa?

Ketika dan ketika babi terkena flu...

p/s : Ini semua babi punya pasal...dasar babi!!!

Tahukah Anda?

Babi juga terkenal dengan tindakan mencuri, merampas dan mengambil harta benda masyarakat dengan menggunakan ilmu hitam. Dalam bahasa Betawi disebut BABI NGEPET. Yang dok merampas hak rakyat dan mencemar kedaulatan perlembagaan dan undang-undang  juga dipercayaai suku sakat Babi Ngepet. 

11 comments:

Dr Amad said...

Baby tu comel macam anak ba alif ba yaa..ahaks

duha said...

sian B*BI..die tak salah..die kene flu..patutnye rawat laa die..bukan die suke2 nk kene selseme..:p

manusia makin lupa cara menggunakan akal dan akhlak yg ada..

hala tuju dah makin kabur..

sdeyh dengan keadaan negara sendiri..

negara islam? 0_o

p/s:belum sedar lagi yang rakyat makin muak dengan semua krisis2 ni..(tapi krisis swine flu masih baru..jd belum bosan dengar :p ) hehhe

Abu Huzaifah said...

Amad..
"mughalazah...."

Abu Huzaifah said...

Dudu...
manusia yang lupa akal,mata dan telinga, mereka lebih jelek,lebih buruk daripada binatang ternak.

Babi adalah sejenis binatang ternak. gemuk2 dan comel2 belaka.

deme lebih jelik dr babi. dasar babi...

hapuskan "babi-babi" yg berkeliaran, serta ubah cara hidup babi sebelum isytihar negara Islam

Bpe byk babi da..

p/s : ini bukan novel Sh*t..

al_madd said...

sempat dengar pendapat dari sahabat dari fakultas perternakan..

diorang bagitau..salah satu sifat babi ada yang lain dari haiwan lain adalah mereka sanggup bertukar2 pasangan sewaktu melakukan hubungan seks..

jadi manusia yang suka bertukar2 pasangan boleh dikatakan babi x???haha

Abu Huzaifah said...
This comment has been removed by the author.
Abu Huzaifah said...

al_madd

Ish..mane leh kata pukul rata gitu. kasihan merekan yang bertukar2 pasangan yang sah..hehehe

Lagipun babi takde akad nikah dan ijab kabul.Tak kena daftar majlis agama babi. sah2 je la depa nak tukar2 pasangan.

Yang kena ijab kabul tapi main hentam kromo je tu,tu lagi jelek dari babi...

3rdmarch said...

apo nak jd manusia zaman skrg..
takot den..

al_madd said...

Abu Huzaifah

tu bukan tukar2 pasangan...itu bertukar2 isteri..hehe...

faham jala maksud saya bertukar2 pasangan itu ditujukan kepada siapa...heeee

Abu Huzaifah said...

3rd march

Den mmg lamo takut ngan manusio dari takut ngan babi..haih

Abu Huzaifah said...

Al_madd

Isteri ka? nak tuka2 pasangan pakat kawen banyak2 na..hehe

 
Copyright 2010 InSoft...